poniedziałek, 13 lutego 2012

16."Misia Rządzi"

dzisiaj książka o dziewczynie o przezwisku Misia:

Tytuł: "Misia Rządzi"

Autor: Beata Ostrowicka

Wydawnictwo: Literatura

Miejsce i rok wydania: Łódź 2011

Ilość stron: 171

Ilość rozdziałów: 19

Rysunki: brak

Moja opinia: bardzo, bardzo fajna @----->------- (to jest róża =3)

Opis: "Misia to czternastolatka, która uważa, że umie rozgryzać ludzi i manipulować nimi. Okłauje wszystkich wokoło - swoich bliskich, znajomych, nawet chłopaka, który ją kocha. Dla niej to oczywiste, że nie da się żyć , mówiąc tylko prawdę. Kłamstwo rządzi! I Misia rządzi. No, może nie zawsze..."

Fragment książki: "...Przed trzynastą robię oficjalnie kipisz w swojej szafie, potajemnie w szafie mamy, choć jej nie ma w domu, zawsze jakoś wie, że grzebałam w jej rzeczach, i uznaję, że zgodnie z  przewidywaniami, nie ma niczego, co nadawałoby się na pierwszą randkę z Łynem. Rozmawiam na G-G z Jośką, tłumaczę, co i jak. Po moich błaganiach zgadza się, w drodze wyjątkowego wyjątku, pożyczyć mi  swoją wypasioną bluzę z H&M. Jestem w siódmym niebie... ."

Wygląd okładki:

pa!!

1 komentarz:

  1. Jeśli możesz mi polecić jakieś książki typu pamiętnik? Jak tak to napisz mi na ten adres:
    zyjemy.ksiazkami@interia.pl

    OdpowiedzUsuń