środa, 14 grudnia 2011

4."Księżniczka Sissi"

Siema dziś książka pt"Księżniczka Sissi":

Tytuł: "Księżniczka Sissi"

Autor: Stefanie Zweig

Wydawnictwo: Galaktyka

Rok i miejsce wydania: Łódź, 2006

Ilość stron: 336 + wywiad z autorem i informacje o podobnych do tej książkach

Ilość rozdziałów: 13

Rysunki: brak

Moja opinia: Książka fajna, zwłaszcz dla kogoś, kto posiada kota.

Opis: " Syjamska kotka Sissi, mieszkająca pod jednym dachem z panią psycholog, nie może szobie wyobrazić, że stosując ludzkie, jakże prymitywne według niej metody terapii, można zarobić choćby na puszkę marnego kociego żarcia, nie mówiąc już o przyzwoitym kawałku halibura. Aby nie umrzeć z głodu, kotka bierze się ostro do pracy, razwiązując zawikłane  problemy psychologiczne, z którymi nie potrafią poradzić sobie otaczający ją ludzie. Wrodzony koci spryt i nieodparty urok okazują się niezwykle skutecznymi narzędziami w świecie zawiłych ludzkich spraw."

Fragment książki: "(...) Czekały mnie przeprosiny kapelusznika. Nawet przepyszny tost z serem nie do końca pozwolił mi przełknąć własną dumę. Z drugiej strony każdy mój wąs mówił, że człowiek umiejący rozmawiać z kaczeńcami zrozumie mnie w pół słowai wybaczy. (...)"

Wygląd okładki:


               To tyle, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz