piątek, 16 grudnia 2011

6."4 1/2 przyjaciela i pechowy przysiad"

Cześć dziś będzie książka z cyklu "4 1/2 przyjaciela". Ja mam tylko 2 części: pechowy przysiad (którą dziś opiszę) i diamentowy mops. No to go:

Tytuł: "4 1/2 przyjaciela i pechowy przysiad"

Autor: Joachim Friedrich

Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie

Rok i miejce wydania: Wrocław, 2008

Ilość stron: 136

Ilość rozdziałów: 12

Rysunki: Nie ma

Moja opinia: Książka fajna, ale występują w niej różnie dziwne nazwiska (np. pani Schulte-Stratmann)

Opis: "Nareszcie prawdziwe zlecenie! 4 1/2 przyjaciela mają wziąść pod lupępana Rittera ze związku działkowiczów. Kiedy przypadkiem wychodzi na jaw jego spotkanie z panią Schulte-Stratmann w klubie fitness, Friedhelm musi działać, aby ratować swoją ulubioną nauczycielkę! Mimo że szczerze nienawidzi sportu, dzielnie podejmuje się uczestnictwa w treningu kondycyjnym. Robiąc przysiad, Friedhelm dokonuje dziwnego odkrycia..."

Fragment książki: "(...) W domu, nie zważając na zatroskane spojrzenia mamy, poszedłem prosto do łóżka. Nie mogłem sobie przypomnieć, żebym kiedykolwiek był taki zmęczony. Mimo to nie mogłem zasnąć. Wciąż myślałem o pani Schulte-Stratmann. (...)"

Wygląd okładki:


Taka dodatkowa informacja: każdą z książek z tego cyklu opowiada jeden bohater; w tym wypadku jest to Friedhelm.

pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz