niedziela, 18 grudnia 2011

7. "4 1/2 przyjaciela i diamentowy mops"

Cześć dziś kolejna część cyklu "4 1/2 przyjaciela":

Tytuł: "4 1/2 przyjaciela i diamentowy mops"

Autor: Joachim Friedrich

Wydawnictwo: Wydawnictwo Dolnośląskie

Rok i miejsce wydania: Wrocław 2007

Ilość stron: 144

Ilość rozdziałów: 11

Rysunki: Nie ma

Moja opinia: Książka fajna, o psie w roli głównej...

Opis: "Stokrota (tu chodzi o psa) jest oburzony: ma grać w spocie reklamującym karmę dla psów! To jest przecież poniżej psiej godności! Jego partnerem na planie ma być ponadto zarozumiały mops z chronicznym katarem i diamentową obrożą. Zanim jednak rozpoczęły się prace zdjęciowe, mops znika. Wszystkich paraliżuje wiadomość, że został porwany! A to idealna sprawa dla 4 1/2 przyjaciela! Dzięki znakomitemu węchowy Stokrota podejmuje trop..."

Fragment książki: "(...) W drodze do restauracji zastanawiałem się, jakim cudem znalazłem się w tej głupiej sytuacji. Jeszcze kilka godzin temu miałem wszystko pod kontrolą! Ale nagle pojawiła się Madeleine i moje piękne, spokojne życie przewróciło się do góry nogami. Nie mogłem jej jednak za to winić. (...)"

Wygląd okładki:

pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz