poniedziałek, 12 września 2011

3. "Gra w wyzwania"

Witam. Dziś książka "Gra w wyzwania":

Tytuł: "Gra w wyzwania"

Autor: Jacqueline Wilson

Wydawnictwo: Media Rodzina

Rok i miejsce wydania: Ta informacja nie jest podana, bo to książka zagraniczna.

Ilość stron: 238 stron

Ilość rozdziałów: 12 rozdziałów

Rysunki: Wystepują często i są bardzo ładne.

Moja opinia: Książka fajna, często do niej powracam. Jak wcześniej napisałam, ładne rysunki.

Opis: "Myślałam że będę żyła długo i szczęśliwie z Cam jako moją zastępczą mamą. Też coś, ha, ha! Wyszło trochę nie tak. Cam to straszna sknera. Nie chce mi kupować markowych ciuchów i wszystkie dzieciaki w nowej szkole śmieją się ze mnie. Nic dziwnego, że urywam się z lekcji i chodzę w to specjalne, tajemnicze miejsce. Tam spotykam się z dwoma chłopakami, Aleksandrem i Piłką. Gramy w wyzwania i zawsze ja wygrywam. Jestem najlepsza!!!

Gracie ze mną? Wyzywam was, żebyście zjedli...gąsienicę!"

Fragment książki: "...Potem Liz zaczęła tę nudną gadkę o tym, że troska nie jest równoznaczna z wydawaniem pieniędzy, i nagle tak było , jakby na moich oczach przeistoczyła się w panią W.Torbay"

Wygląd okładki:



















To tyle. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz