poniedziałek, 25 marca 2013

24. Czyżby... Powrót? ;D

Postanowiłam tu wrócić z nieznanych nawet mi przyczyn.. Po prostu przyłapałam się ostatnio na tym, że mimo iż przeczytałam jakąś książkę np. w wakacje to już dzisiaj nie pamiętam jej treści, a tego nie chce. Chce pamiętać o czym czytam a takie notatki są czasami przydatne. Planuję jeszcze trochę tu pozmieniać. Ten wygląd jest zbyt... Bibliotekarski i taki dla mnie trochę dołujący. Tak sobie patrzylam i znalazłam moją listę książek, które planowałam przeczytać w wakacje. I słowem podsumowania: cztery z nich czytałam: "wata cukrowa", "dziewczyny się zakochują" , "moc przeznaczenia" i "najlepsze przyjaciółki". Co niedawno czytałam? Hmmm... Mój gust się zbytnio nie zmienił, ale teraz z większym 'namaszczeniem' traktuję książki, które są zestawieniem fikcji z realnością. Duuużo czytałam od sierpnia, bo wtedy powstała poprzednia notatka. Wczoraj skończyłam czytać "uciec jak najbliżej". Fajna książka. Z tych nowszych to np. "Mcdusia", "syn złodziejki", "jutro" oraz najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałam: "boy7". Świetna książka. Dopiero pod koniec  czytania zdałam sobie sprawę że tak mnie wciągnęła, że siedziałam bez ruchu, noga mi ścierpła, prawie wcale nie mrugałam kiedy czytałam bo tak mnie.... Trochę przestraszyła. Opowiada o chłopaku, który uciekł z zakładu. W którym eksperymentowano na ludziach. Strasznie wciągająca. Polecam. Tak jak wcześniej pisałam zaraz zmienię wystrój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz